Gercüş Ziraat Odası Başkanı Şefik Öner, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Gercüş Ziraat Odası Başkanı Şefik Öner, mesajında şu ifadelere yer verdi;
19 Ekim 2015 tarih ve 29507 sayılı resmi gazetede yayınlanan Başbakanlık Genelgesi ile 19 Ekim günü “Muhtarlar Günü” olarak belirlenmiştir.
Demokrasimizin ilk halkasını oluşturan muhtarlarımız, seçilmiş oldukları Köy ve Mahallelerindeki ihtiyaç ve talepleri tespit ederek yapılacak olan kamu hizmetlerinin daha verimli bir şekilde yerine getirilmesi noktasında önemli bir görevi üstlenmektedirler. Ayrıca muhtarlar, vatandaşlarımızla kamu arasında köprü vazifesi görerek bizlere de yardımcı olmaktadırlar.
Bu vesileyle; köylerinde ve mahallelerinde yaşadığı her türlü sorunun çözüme kavuşması için fedakârca görev yapan muhtarlarımızın “19 Ekim Muhtarlar Günü”nü en kalbi duygularımla kutluyor, kıymetli muhtarlarımıza sağlık, mutluluk, esenlik ve başarılar diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Message from Asaf Atasoy on the 187th Anniversary of the Gendarmerie Organization
AZİZ AKKUŞ `TAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
FK YAPI İNŞAAT YÖNETİM KURULU BAŞKANI FARUK KARADAĞ `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
“Rusya’nın Gücü” maratonuna katılanlar, Birleşik Rusya Halk Programı’na ulusal sporları desteklemeye yönelik önlemlerin dahil edilmesini önerdiler
«Единая Россия» собрала на праздник добрососедства жителей Казани
При участии «Единой России» в Нефтеюганске (ХМАО) прошла летняя ярмарка спорта