Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha kavuşmanın, gönül gönüle vermenin ve muhabbet sofralarında buluşmanın derin huzurunu yaşıyoruz. Bayramlar, aramızdaki mesafeleri kısaltan, kırgınlıkları unutturan ve bizleri “biz” yapan en mukaddes zaman dilimleridir. Bu özel günlerde, yardımlaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerini sergileyerek toplumsal bağlarımızı daha da kuvvetlendirmeliyiz.
Bu mübarek vakitlerde, kapısı çalınmamış bir ihtiyaç sahibi, gönlü alınmamış bir yetim bırakmamak temel gayemiz olmalıdır. Paylaştıkça çoğalan bereketin, paylaştıkça azalan dertlerin farkında olarak; komşularımıza, yaşlılarımıza ve kimsesizlerimize şefkat ve hürmetle yaklaşalım. Unutmayalım ki gerçek bayram, bir gönüle dokunabilmek ve bir tebessüme vesile olabilmektir.
Bu duygu ve düşüncelerle, başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere Birecikli Hemşehrilerimizin Kurban Bayramı’nı en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Hanelerinizin huzur, sofralarınızın bereket, ömrünüzün saadet içinde geçmesini diliyorum. Kurbanlarınızın kabul, bayramınızın mübarek olması duasıyla, hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Birleşik Rusya’nın girişimiyle, Moskova’nın güneyinde binaların girişine yakın en güzel ön bahçe ve çiçek bahçesi yarışması başlatıldı
«Единая Россия» собирает для юных пациентов больниц «Коробки храбрости»
Birleşik Rusya üyeleri, Khanty-Mansiysk’te tıp uzmanlarıyla SVO katılımcıları ve aileleri için bir rehabilitasyon sisteminin geliştirilmesi konusunu görüştüler
По Народной программе «Единой России» в посёлке Шкотово Приморского края построили новый мост
При поддержке «Единой России» обновили галерею портретов в Сквере ветеранов в Астрахани
Медицина, благоустройство, цифровизация: на форуме «Единой России» обсудили ключевые направления развития Костромской области