Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

:پیام تسلیت حسین داداش زاده تاجر ایرانی

:پیام تسلیت حسین داداش زاده تاجر ایرانی
REKLAM ALANI
30.05.2024
A+
A-

پیام تسلیت حسین داداش زاده تاجر ایرانی:

تاجر جوان ایرانی حسین داداش زاده در پیامی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آقای سید ابراهیم رئیسی وزیر امور خارجه دکتر آقای حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز آقای آیت الله آل هاشم، استاندار تبریز آقای دکتر مالک رحمتی، محافظ رئیس جمهور سردار سیدمهدی موسوی، سرهنگ سید طاهر مصطفوی و سرهنگ محسن دریانوش و سرگرد بهروز قدیمی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

 

Açıklama yok.

 

 

حسین داداش زاده تاجر موفق ایرانی مقیم ترکیه در پیامی تسلیت گفت:

Açıklama yok.

 

رئیس جمهور ما آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور موفق کشورمان بود و خدمات بزرگی به کشورمان داشت. او فردی بود که به فکر مردم بودند و برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند و خود را از جنس مردم می دانستند . او همیشه صدا و گوش مسلمانان بودندند ایشان رئیس جمهوری بودند که به اسلام خدمت کردند.ایشان همیشه خواستار اتحاد مسلمانان بوند.رئیس‌جمهور ما همواره در تلاش بودند تا مشکلات مربوط به تجارت را حل کنند و از دست دادن رئیس‌جمهوری مثل ایشان برای ما دردناک می باشد و عمیقاً متأسفیم. خاطرات بی نظیر ایشان همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

Açıklama yok.

وزیر امور خارجه ما آقای دکتر امیر عبداللهیان فردی بسیار موفق و ارزشمند بودند، ایشان محبت مردم را به دست آورده بودند، کسی بودند که هر کجای دنیا که می رفتند با عشق ایرانیان مورد استقبال قرار می گرفتند و از جمله افرادی بودند که همیشه خود را در بین مردم میدیدند.وزیر امور خارجه ی ما مرد بسیاری ارزشمندی بودند و که برای منافع کشور هر کاری که لازم بود انجام می دادند. ما از، از دست دادن ایشان بسیار ناراحتیم. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

 

Açıklama yok.

امام جمعه تبریز آقای آیت الله آل هاشم که از چهره های محبوب شهر تبریز و منطقه آذربایجان شرقی بودند و از درگذشت ایشان بسیار متاسفیم. آقای آیت الله آل هاشم فردی بسیار ارزشمند بودند وحواسش به همه بود و همه به سراغش می رفتند تا مشکلش را به او بگویند، او واقعاً از ناراحتی مردم ناراحت میشد و سعی می کردند تا مشکلات آنان را حل کنند.ایشان واقعاً مردمی بودند. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

استاندار تبریزآقای دکترملک رحمتی:استاندار جوان و ارزشمند ما پیگیر مشکلات همگان بودند و خدمات شایانی به توسعه و بالندگی تبریز و منطقه آذربایجان شرقی ارائه دادند و همیشه در دفترشان به روی عموم مردم باز بود. ما از،از دست دادن دولتمردی که کارش خدمت به مردمش بود متاسفیم. روحشان قرین رحمت ومکانشان بهشت باشد.

Açıklama yok.

خداوند شهدای خدمتگزار ما در سانحه هلیکوپتر، محافظ ریاست جمهوری سیدمهدی موسوی، سرهنگ سید طاهر مصطفوی و سرهنگ محسن دریا نوش و سرگرد بهروز قدیمی را بیامرزد و روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

 

Açıklama yok.

 

پیام تسلیت آقای حسین داداش زاده تاجر ایرانی به شهدای خدمت

مایلم از نمایندگان مجلس، شهرداران و بازرگانان از فرستادن پیام های تسلیت و ابراز همدردی برای شهدای سانحه هلیکوپتر که به شهادت رسیدند تشکر و قدردانی کنم.زیرا ایران و ترکیه خواهر و برادری هستند که صدها سال است با یک فرهنگ زندگی می کنند. ایران و ترکیه به عنوان دو کشور برادر ساکن در این جغرافیا همیشه در کنار یکدیگر بوده ایم. باشد که برادری ما جاودانه باشد، باز هم از همه کسانی که در درد ما شریک هستند سپاسگزارم. شهدای خدمت ما در آرامش باشند.

عبدالله ییغیت_ترکیه

REKLAM ALANI